Založ si blog

O tom ako som sa pokúšal orgonity vyrobiť a ako sa mi to nepodarene podarilo.

Že čo je to orgonit?

Je to odliatok zo živice v ktorom sú kovové hobliny alebo piliny, samozrejme tiež kovové a prírodný kryštál. Podľa chuti sa môže pridať aj nejaký iný kameň.

No a ako funguje orgonit?  Nejdem tu  písať siahodlhé litánie, veď kto chce, pozrie si to na nete.

Takže. Základ tvorí organická živica ktorá priťahuje orgonovú energiu a kovové hobliny či piliny ktoré  túto energiu odrážajú od seba, čím vzniká veľmi rýchly až chaotický pohyb energie. To spôsobuje, že sa deštruktívna negatívna energia neutralizuje a zároveň mení na čistú,  pozitívnu, keď opúšťa orgonit. Kryštál, ktorý sa nachádza vo vnútri orgonitu celý ten očistný proces znásobuje. Keďže tento proces je nepretržitý, orgonit sa neustále sám očisťuje.

No a načo je dobrý a ako pôsobí taký orgonit?
Neutralizuje negatívne elektromagnetické žiarenie z nášho prostredia – z televízorov, počítačov, mikrovlniek, rádií, chladničiek, mobilných telefónov a všetkých elektrických rozvodov a zariadení, ktoré nás obklopujú a zároveň transformuje na pozitívne.  Ďalej priaznivo vplýva na životné prostredie a všetky živé organizmy, čistí vodu. Orgonit neutralizuje geopatogénne zóny. Spúšťa detoxikačný proces organizmu, čistí a zároveň nabíja živou orgonovou energiou. Pomáha proti nespavosti a  spánok je viac osviežujúci. Pomáha prebudiť vrodené psychické schopnosti.  Inšpiruje vyrovnanosť, dobrú náladu a príjemne správanie. Orgonit priaznivo vplýva na rast rastlín, znižujú nároky na vodu.

Myslím že je toho dosť čo dokáže tento malý zázrak. Takže  stojí za námahu sa pokúsiť vyrobiť si orgonit doma. Samozrejme len tomu kto verí v jeho hore popísané účinky. No a kto nie je aspoň trochu zručný, alebo nemá trpezlivosť, môže si orgonit objednať. Na nete je dosť ponúk s jeho predajom. Vyjde to však o hodne drahšie.

Ja ako duša sporovlivejšia a myslel som si že aj dostatočne zručná som sa rozhodol orgonity vyrobiť doma. Zahorel som rýchlo, čo mi je charakteristické a hneď som začal zháňať jednotlivé komponenty na výrobu. Kryštály a kamene som si objednal, živicu som kúpil vo farby-lakoch,  kovové hobliny, čo som myslel že bude najkomplikovanejšie zohnať mi doniesol sused. Za čo mu veľká vďaka. Mohol som sa teda pustiť do odlievania, kedy som formy mal. Dumal som preto odkiaľ a aké formy. V predajni kuchynka som videl celkom lacné plastové lieviky i zobral som štyri. Potom som dostal chuť na pyramídy, ale formy v tvare pyramíd som nevidel nikde, tak som sa stal vystrihovačom, podliepačom a lepičom a zmajstroval som si formy pyramíd sám. A včera prišiel deň „D“. Samozrejme som si vybral najnevhodnejší čas, okolo obeda a začal som rozrábať živicu. Asi viete že sa skladá zo živice a tvrdidla. Návod tvrdil že treba po spojení oboch zložiek miešať poctivo 5 minút a potom sa vraj dá s hmotou cca 30 minút pracovať, teda odlievať. Ja som po minúte miešania spozoroval, alebo som si to vsugeroval, že mi to nejako tvrdne predčasne a tak som sa po minúte miešania pustil do liatia. Keď už živica bola na dobrej trištvrte cesty z nádoby k formám stvrdol som ako mala živica stvrdnúť, lebo som si spomenul že som formy nevystriekal silikonovým olejom. tak som v rýchlosti na balkóne urobil psssst pssssssst a už som mohol odlievať. Samozrejme že formy som  niekde aj musel umiestniť, aby mi stáli, tak som improvizoval. Najviac mi do oka padli sklenené vysoké poháre čo máme v kredenci na používanie.  Do toho pohára, do ktorého som dal ako formu lievik som dal aj mikrotenový sáčok, že čo ak bude forma prepúšťať a ja znehodnotím pohár. Ej či by mi dala pani bytná. No do pohárov ktoré držali pyramídky mi už bolo zbytočné dávať sáčky, tak som nedal. Lejem živicu, pridávam piliny, pridávam kryštály, pridávam acháty, pribúda mi pot lebo sa ponáhľam, opäť lejem živicu a zisťujem že jej je málo a teda mi nepokryje komplet  hobliny. Ale to nie je nič, po tom ako mi oči začali vyliezať z jamiek, keď kuknem na dno hlbokých dvoch pohárov, kde sa už stihla nakopiť kôpka živice, ktorá stekala z hrotu pyramídy. Ej, šťavnatú nadávku som mal na krajíčku jazyka, ale som si spomenul že ak sa orgonit nerobí s láskou, nemá taký účinok, tak som si musel poriadne zahryznúť do jazyka aby som aspoň čo to zachránil účinok orgonitov.  Ďalšia vec. V návode písali že tvrdnutie hmoty trvá okolo dvoch hodín. Ja som veľkoryso nechal odliatky bez šťuchania prstov asi 3 hodiny a potom som istý tvrdosťou šťuchol prstom do jedného. Samozrejme sa mi prst zaboril po prvý článok do lepkavej polotvrdej hmoty a vytiahol som ho aj s hoblinou zapichnutou v prste. Zase som sa musel siliť aby som nezhrešil a nezahrešil. Skrátim to. Tvrdnutie trvalo asi 5 hodín, nejako sa mi, podozrivo ľahko podarilo orgonity dostať von z foriem a pracne som ich drel brúsnym papierom, kým neboli ako tak nepichľavé odspodu.  Poháre so živicou na dne som chytro schoval do kredenca, že sa na ne pozriem neskôr. Ale doteraz som nenabral odvahu ich pozrieť. Veď sa blížia Vianoce, čo ak by som sa bez domova ocitol. Takže skúšobnú verziu výroby orgonitov mám za sebou, viem čoho sa vyvarovať, takže na ostro mi to už isto vyjde 🙂

No a tu je k zhliadnutiu  to čo sa mi podarilo vyrobiť… podotýkam na skúšku.

IMG_0887

IMG_0889

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

10.12.2019

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.

Michal Šimečka, Ide o pravdu

Šimečka v Ide o pravdu: Eurovoľby budú dôležitý signál dovnútra i navonok. Chceme zapustiť korene aj v samospráve

25.04.2024 12:00

Aj v prípade eurovolieb platí, že "nemôžu mať všetko", nebolo by dobré, aby koalícia mala najsilnejší hlas aj v europarlamente, hovorí Michal Šimečka.

Polícia / Policajná páska / Policajné auto /

Hádka dvoch mužov v obci Dlhá nad Váhom sa skončila vraždou

25.04.2024 11:28

Motív a všetky okolnosti prípadu sú predmetom ďalšieho vyšetrovania.

Český predseda vlády Petr Fiala.

Ďalší odchod z Fialovej vlády: končí ministerka pre vedu a výskum

25.04.2024 11:07

Ministerka pre vedu a výskum nemala vlastné ministerstvo, ale len úrad s niekoľkými zamestnancami.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 593044x
Priemerná čítanosť článkov: 4633x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy