Založ si blog

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o nich aj to, že tajomné runy (a možno to nie sú runy) sa nachádzajú neďaleko miesta kde žijem, na Velestúre, kde sa zberám už pekných pár rokov. Takže čo ma včera pritiahlo k runám až tak, že som si dnes vytvoril svoju prvú sadu rún?

Včera sa popri mne mihol kolega Janko a aj sa na pár minút pristavil, aby mi porozprával niekoľko hodinové „novinky“ zo sveta ezoteriky, duchovna. Je to človek, ktorý mi v priebehu pár minút dokáže na preskáčku vyrozprávať zaujímavosti, ktoré by inému trvali niekoľko hodín. Samozrejme zapamätám si začiatok, niečo zo stredu a len tuším ako prešiel ku inej téme. Preto si vždy od neho pýtam link, kde o tom čo rozpráva nájdem čo to, alebo presne to o čom hovoril, na nete. Nahodil mi video na youtube, kde nejaký mladší muž rozprával o runách. Že je to zaujímavé. Ja som si potom to video púšťal počas včerajšieho celého dňa, keď som mal chvíle času, lebo to bolo dvojdielne a malo vyše dvoch hodín. Na mňa tá prednáška pôsobila ako nejaká šou, prednášajúci vraj lekár (Našiel som na nete článok, že je to podvodník a vraj nikde v lekárskej komore nefiguruje ako lekár a že je to šarlatán. No ale bolo to napísané na plátku, o ktorom si myslím, že slušne povedané, nie sú objektívni) pretkával svoju prednášku „vtipnými“ slovnými zvratmi. No asi najvtipnejšie na tom bol jeho južný prízvuk . Proste, nezapôsobil na mňa. Už len v tom, že na začiatku povedal že nečerpá nikde z netu a že informácie má zhora. Pritom práve ten úvod o tom, ako vznikli runy (cez Boha Odina, ako sa raz zavesil dole hlavou nad oštep na medom a inými sladkosťami natretom lane a ako nakoniec, keď už už sa mal napichnúť na oštep, ukecal,a lebo skôr obmäkčil ostatných bohov aby naďalej pomáhali ľuďom. O tom tam totiž išlo.) som o pár hodín tento príbeh počul na youtube z úst istej pani, čo mala rozhovor s Jardom Grunwaldom o runách. Inokedy by ma téme o ktorú som sa zaujímal a o ktorej dôveryhodnosti som pochyboval prestala baviť a nechal by som to tak, ale runy som mal v hlave aj včera pri zaspávaní a aj dnes ráno, keď som sa túlal s Teom po sídlisku (Teo = bíglpes). Keď som prišiel domov, prehľadal som byt, kde by som našiel niečo prírodné, z čoho by som vyrobil svoje prvé runy. Dozvedel som sa že runy by sa nemali maľovať, ale vyryť. Takže prvotnú myšlienku namaľovať ich na maličké okruhliačiky od mora som zavrhol. Aj keď si myslím že si vyrobím aj také, maľované. Tu som odrazu objavil drevené kolieska, spomenul som si že kdesi v skrini by mala byť pájkovačka a ihneď som sa rozhodol že runy vypálim do dreva. No a toto je výsledok. Ešte ich musím aktivovať. Dozvedel som sa že každú runu mám vziať do ľavej dlane, z pravej dlane urobím nad ňou striešku a fúknem do štrbiny medzi dlaňami na runu. To treba urobiť s každou runou. Takže idem fúkať

qrf

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

Babolety . . . tkané

16.10.2019

Jeseň vnímam ako krásnu, zároveň ale aj ako smutnú. Smutnú preto, lebo som letný tvor a zimu, aj keď vie byť nádherná, považujem za obdobie stagnácie. Ako keby som ustrnul, zastavil pohyb. Tak to cítim ja. Možno som v niektorom z minulých životov zmrzol 🙂 Svetlý bod jesene je pre mňa babie leto. Počas tých niekoľko krásnych, slnečných, teplých dní sa snažím [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 592505x
Priemerná čítanosť článkov: 4629x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy