Založ si blog

Archív: apríl, 2011

Teo púpavový, alebo ako sa jar rozvidnieva

Jar sa nám už rozvidnieva, zo dňa na deň je zelenšia, premiešaná žltou, bielou, ružovou aj modrou farbou. Zmeny farieb badať zo dňa na deň. Pozorujem to hlavne pri pochôdzkach s Teom na vôdzke. Zvyknem teraz s ním každý deň a zhruba na tie isté miesta, za humná nášho banskobystrického sídliska. No a toto sú miesta kam najčastejšie chodíme:

Pokračovanie článku

Arnošt moj ta de si!

Na Šírave dobre, na Šírave zdravo, akurát kol vody Arnoštov je málo.. Arnošt červík triezvy, zavŕtaný v zemi, tíško v hline leží, robí že je nemý.. Na ryby sme chceli, Arnošt mal návnada byť a tak ja podzemie chystal som sa dobyť. Lopatka tá bodá, vyhadzuje hlinu, že Arnošta nemám, hádžu mi za vinu.. Potúžený mokom čo robí korálky, […]

Pokračovanie článku

O tom ako som mal generálku hospitalizácie – dokončenie

Pokračujem druhou a zároveň záverečnou časťou o mojej výpravnej ceste po chodbách a oddeleniach nemocnice, v snahe dopriať ramenu svojmu operačný zákrok. V prvej časti som sa v relatívnom zdraví dostal cez neurologickú čakáreň až pred anesteziologickú ambulanciu, kde som sa zapísal do zoznamu z ktorého som netušil koľký som v poradí, ale zoznam bol neskutočne […]

Pokračovanie článku

O tom ako som mal generálku hospitalizácie

alebo o tom, ako som sa s dlhým nosom a rukou zavesenou v ortéze domov vrátil. Listoval som sa ja dnes pri silnom vetrisku za oknami v archíve mojich starších článkov zo starého blogu a natrafil som aj na jeden v ktorom som písal o mojich zážitkoch pri prijímaní na operáciu ramena do našej nemocnice. I rozhodol som sa že ho zverejním aj tu. No nakoľko článok je […]

Pokračovanie článku

Prvoaprílová BOMBA !!!

Včera bol deň ku ktorému sa priraďujú s obľubou okrem iného rôzni ľudia, hlavnemužského pohlavia. Deň vtákov. No najčastejšie sa v tento deň vyvádzajúžartíky. Nevinné, vtipné, suché, kanadské, ale aj trápne. Naše dve komerčnételevízie nám s radosťou a ako jednu z hlavných udalostí prvoaprílového dňa dookola ukazovali žartovanie v parlamente. Podľa mňa […]

Pokračovanie článku
Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

Fico opäť volal s ukrajinským premiérom o zastavenej rope, navrhol mu riešenie

26.07.2024 17:00

Obnova tranzitu časti ruskej ropy je podľa úradu vlády pre rafinériu Slovnaft mimoriadne dôležitá.

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

VIDEO: Dva dni sedela v potoku a volala o pomoc. Policajti zachránili podchladenú seniorku

26.07.2024 12:33

V Banskej Bystrici zachránila policajná hliadka v stredu z potoka 67-ročnú ženu.

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

Sabotáž bola dôkladne pripravená. Čo už vedia Francúzi o útokoch proti železničnej doprave?

26.07.2024 16:15

Kde všade udreli sabotéri a čo zničili? Aké tresty im hrozia? Prečo sa vlaková doprava nedá rýchlo vrátiť do normálnej prevádzky? A kto to mohol spáchať?

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

Žilinka ešte raz k výhradám EÚ k paragrafu 363: Ústavný súd už na to dal odpoveď

26.07.2024 13:32

Generálny prokurátor Maroš Žilinka k výhrade EÚ k paragrafu 363. Podľa ústavného súdu nepredstavuje zásah do práva na súdnu či inú právnu ochranu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 600749x
Priemerná čítanosť článkov: 4693x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy