Založ si blog

Archív: máj, 2017

O tom ako som do Anubisovho kráľovstva mŕtvych vošiel i z neho živý vyšiel.

(Klik na fotky, lebo sú zdeformované) Niekoľko krát som už na mojich blogoch písal že sa venujem geocachingu. Čo je geocaching, dá ľahko vygúgliť. V skratke len napíšem že je to hľadanie skrýší (cache, kešky) schovaných na rôznych miestach a vyhľadávaných za pomoci GPS súradníc, buď aplikáciou v mobilnom telefóne, alebo priamo GPS zariadením. Keška je zvyčajne […]

Pokračovanie článku

Dryáda mi nedá pokoj. . . alebo o tom, ako som prvý krát tento rok Sásovskou dolinou šiel

(klik na obrázky, lebo inak sú zdeformované 🙂 Ja si do „mojej“ Sásovskej doliny odbieham často. Mám to len na skok. Či na pešo, či na bicykli. Tento rok som tam bol prvý krát na 1. mája. Tak isto ako som sedel na mojom bicykli tento rok prvý krát. Mal som aj obavy či ma nebude na druhý, tretí a asi aj štvrtý deň bolieť sedací sval. Moje obavy boli neopodstatnené, […]

Pokračovanie článku
ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

ONLINE: Pravdepodobnosť zrútenia ukrajinských pozícií klesá. Rusko chce využiť čas, kým príde ďalšia západná technika a munícia

26.04.2024 06:25

Hoci ruské sily nespomalili tempo svojich útokov, ich úspechy sú podľa šéfa estónskej vojenskej rozviedky malé.

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

Americké tanky Abrams nestačia na ruské drony, Ukrajina ich stiahla z boja

26.04.2024 07:37

Ukrajina už prišla o päť tankov Abrams M1A1.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 593280x
Priemerná čítanosť článkov: 4635x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy