Založ si blog

Ak sa znova narodím… alebo čo nenapadne každého, keď cestoviny zlieva.

Spieva to aj Nagy a spieva aj:

„Pýtaj sa zas na tento svet.
Sprav si ho tak že ti budú závidieť.

Viem že sa narodíš presne v deň,
kedy odstrihneš svoj tieň..“

Zlieval som včera v kuchyni cestoviny. Stalo sa to hádam už každému. Možno to bolo parou spôsobené, rozhýbali sa mi spiace závity v mozgu a takéto myšlienky mi popreháňali závitnicou.

Napadlo ma (bez známok násilia, ak násilím nerátam olizujúcu sa čertovsky horúcu paru po ruke čo držala nahnutý hrniec plný cestovín), že bolo by fajn, keby bol život tak daný, aby nebol jediný. Pekná myšlienka. Isto sa páči nielen mne. Určite tomu veria mnohí. Veria že život smrťou nekončí. Ale nejdem tu šíriť myšlienky či existuje život po živote a či nie. Na to sú iní, múdrejší a možno aj prešpekulovaní a vedia to podať hoc v knižnej podobe a prísť k balíku, alebo to šíriť po rôznych seminároch a tam sa tiež dá nabaliť, ak je taká možnosť a žalúdok. Teraz to vyzerá, že si robím prču zo života po živote. Nie. Dokonca ma to aj uspokojuje a aj v kútiku duše verím (veď som believer), že ak raz budem umierať, lebo sa necítim večne živý (aj keď si neviem predstaviť tú chvíľu že raz umriem, preto mám predsa radšej tušáka,  že som večne živý),  budem pred smrťou myslieť na to, že možno prejdem svetelným tunelom na konci ktorého ma budú vítať známi, hlavne tí čo ma ľúbili počas môjho života. Dúfam len na konci tunela niekto bude na mňa čakať :). Budem si kráčať tunelom, obzriem sa, zaváham a prejdem na koniec kde sa zvítame a vojdem do blaženosti. V tej blaženosti budem určitý čas a keď príde môj čas (aj keď si myslím že tam čas neplynie) sa znova narodím.

Ale ja som to pri zlievaní cestovín vymyslel trochu inak. Možno praktickejšie. Budeme žiť od malička. Budeme robiť chyby, život bude plynúť. Odrazu príde okamih keď si uvedomíme že nežijeme tak ako by sme mali, žeby sa to dalo aj inak, lepšie. Potom jednoducho stlačíme čo ja viem  sedem bodov na tele (preto radšej viac ako menej, lebo občas sa stane že by sme, ak by bol ten bod jeden ho nechtiac stlačili, prípadne by ho stlačila iná osoba dotýkajúca sa nášho tela, napr. zvedavá, skúmajúca žena) a ocitneme sa znovu pri svojom zrodení aj keď sme to ešte nechceli. Takže stlačíme seden bodov na tele v určitom poradí. Narodíme sa opäť. Všetko by sme si pamätali. Všetko to ako sme žili pred tým. Nemuseli by sme si na to spomenúť hneď v detstve, lebo v detstve sa nepáchajú veľké chyby. Začali by sme si to uvedomovať napríklad pri dovŕšení desiateho roku života. No a potom by sme sa mohli rozhodovať ako ísť ďalej, čo zmeniť, vylepšiť a tak si šperkovať náš život ako to robí brúsič kryštálov. Samozrejme že by sme robili ďalšie chyby, ale tých by bolo menej a menej, lebo funkciu „reset“ by sme mali stále. Až by sme raz prežili život dokonalý (nemyslím nudne nalinkovaný) a prešli by sme do inej, vyššej sféry bytia. Teda naša duša by tam prešla.

Nehaňte ma za túto úvahu, spôsobila to možno para zo zlievaných cestovín. Mohol som dopadnúť aj horšie, mohol som sa obariť. A potom by som akurát škaredo zahrešil …

PS: A už len taká maličkosť. Doriešiť to, že ak sa odrazu stratíme a znova sa narodíme, čo so životom v ktorom sme práve boli a ktorý sme opustili. Asi by sme chýbali. Možno. Odrazu by nebol manžel, otec, brat, sestra, ba ani manželka (podľa toho kto by sa stratil). Na ich mieste by bol niekto iný, to by malo za následok zmenu spôsobu mnohooo životov. Takže takto by to asi nešlo. Alebo to treba domyslieť, aby sa o tom dalo aspoň premýšľať v rovine fantasy. No ale  to skúsim vymyslieť keď budem zlievať cestoviny nabudúca. Ak sa neobarím a miesto vymýšľania nezahreším 🙂

PS 2: Ešte pre tých, ktorí mi chcú napísať aby som sa nabudúce radšej obaril ako takéto niečo plodil v hlave. Ušetril som vám písmenká. Beriem na vedomie.:)

tunel ok

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

10.12.2019

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

Rusko Navaľnyj úmrtie

Biskup na Veľký piatok prirovnal zaobchádzanie s Navaľným k osudu Ježiša

29.03.2024 15:17

„Skončil až v neľudskom gulagu v polárnom ľade," povedal. Zvyšok sveta uvidí "jeho posolstvo slobody" vo večnosti, povedal biskup.

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Syrskyj: Rusi vypália šesťkrát viac munície. V Charkove sme mohli dosiahnuť viac

29.03.2024 14:16, aktualizované: 15:55

Ukrajinské obranné sily pozdĺž celej rozsiahlej frontovej línie podľa neho majú len minimum zbraní a munície.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10, aktualizované: 15:42

Evakuovať museli 50 ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 590855x
Priemerná čítanosť článkov: 4616x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy