Založ si blog

Volebná hojdačka

 

hojdačka2

Voľby vidím ako dve hojdačky. Na jednej sedia proti sebe jedna strana a druhá strana, na druhej  sedí osoba s jedným volebným programom proti osobe s iným volebným programom. Myslím si že po voľbách sa pre občana  obe hojdačky zlomia. V skutočnosti ide ale o jednu hojdačku. Na nej by mal byť po voľbách hore občan. Kto vlastne vyhra?

PS: Prečítal som si pár volebných programov z nášho mesta. Mesto má  pokladnicu v ktortej sa akurát preháňajú pavúky a snovajú pavučiny. V tých programoch som čítal rozprávkové budovanie mesta, výstavbu toho a toho, bezpečnosť ako v raji atď… No museli by sme mať „mešec potras sa“, alebo voľný otvorený účet vo svetovej banke aby sa to dalo splniť. Prečo nikto nesľubuje že sa pokúsi vyriešiť problémy ktoré momentálne sú, posplácať dlhy a potom sa pokúsiť niečo vytvoriť?

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

10.12.2019

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

ukrajina

ONLINE: Pistorius: Rusi už vyrábajú viac zbraní, než potrebujú proti Ukrajine

25.04.2024 06:00

Veľká časť toho, čo sa vyrobí v ruských vojenských závodoch, nemieri na front na Ukrajine, ale končí v skladoch, tvrdí nemecký minister obrany Boris Pistorius.

Špióni

Kradnuté technológie, sabotáže aj plánované útoky. Európu zaplavujú čínski a ruskí špióni

25.04.2024 06:00

Špiónov, ktorí pracovali pre Čínu, zadržali v Británii aj v Nemecku. Ruských, ktorí pripravovali aj útoky, odhalila nemecká polícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 592996x
Priemerná čítanosť článkov: 4633x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy