Založ si blog

Mám Ťa rád jeseň. .

Kráčam šednúcou zeleňou

trávy a moje kroky drobia hlinu

chodníka.

dav

Opakujem si:

„Mám Ťa rád jeseň.“

Nie nepoviem Ti že Ťa ľúbim.

Nie si predsa žena.

Si nádherná z farieb od prírody.

Vieš že šminky sa mi nepáčia.

Odsúvam stenu a začínam hľadať značky

Tvojich odtieňov,

aby som sa ocitol v Tvojom vnútri.

x

Začala si zelenou a kričíš: „Teplejšie!“

Žltá je už viac teplá a oranžová horúca.

Keď tu v červenej zrazu skríkneš: „Horíš!“

A sme spolu

Jeseň a ja,

Ty a ja.

3456

Obklopíš ma tmou.

Tmou s  ostrým protisvetlom.

To preto, aby som už nikdy

nič iné nevidel,

len Tvoje odtiene jesene.

Že proti svetlu sa hľadieť nemá.

A ja práve to od nedávna robím rád.

1_0

Sľúbila si mi ukázať tmavoružovo červenú

Lenže to musím prísť bližšie

9

Kráčam teda 123 kilometrov,

dúfajúc že do druhej jesene Ťa nájdem,

už v celom spektre Tvojich farieb..

3_1

foto: Ja

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

10.12.2019

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len Forró, nie celá strana. Inak sa to čítať nedá

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Jaroslav Naď

Naď: Najväčšou výzvou pre NATO bude odolať dezinformačným útokom

29.03.2024 11:47

Podľahnutie premysleným kampaniam, na ktoré je podľa štatistík Slovensko náchylné, môže podľa Naďa oslabiť celkovú dôveru v NATO a Alianciu samotnú.

mimoriadne1, mim1, zemetrasenie, seizmograf

Juhozápad Grécka zasiahlo silné zemetrasenie, evakuovali školy. Otrasy cítili aj Atény

29.03.2024 11:04, aktualizované: 12:41

Obyvatelia regiónu Olympia hovorili o veľmi silných otrasoch.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 590850x
Priemerná čítanosť článkov: 4616x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy