Založ si blog

Marošovi

Maroš, pred pár dňami som znovuobjavil pesničku „Takový schody do nebe“ a netušil som že na druhý deň  budeš nečakane  kráčať po nich. Tam dole, pod schodami do večnosti  si nechal svoju manželku a tri princezničky vo veku 13, 11 a 8 rokov. Od detstva sme boli trojlístok, niekedy štvorlístok. Ty, Milan, Marek a ja. Prežili sme spolu detstvo a mladosť, aby nás potom život rozdelil, aj keď sme stále žili v tom istom meste. Spočiatku nás nerozdelil  úplne. Občas sme sa stretávali a viedli sme spolu dlhé rozhovory. Neskôr stretnutia redli, stretávali sme sa už len náhodne na ulici, alebo prostredníctvom internetu. Často sme si hovorili že sa musíme zase stretnúť aby sme sa porozprávali. V kľude.  Nestihli sme to. Už to nikdy nestihneme a myšlienka na to ma desí. Desí ma, že si často neskoro uvedomíme, že sa už niečo nedá. A robíme to opakovane. Uvedomíme si to len keď je už neskoro. Nevieme sa zastaviť a nájsť si čas na stretnutie s niekým blízkym. Nenavštíviť otca, mamu, kamaráta a ukázať  im, stihnúť im ukázať že nám na nich záleží. Dokážem obrátiť hlavu k oblohe, zastaviť sa a obdivovať oblaky. Dokážem si všimnúť vrabca pijúceho vodu z kaluže. Dokážem  sa potešiť z krásnych kvetov na lúke. Ale nedokážem ešte mnohé veci. Aj preto je môj smútok za Tebou tak intenzívny. Lebo som si nedokázal nájsť čas a občas sa s Tebou stretnúť. Viem že Ty by si si ten čas našiel.

Carpe Diem – užívaj si deň. Nemusíme nič, len zomrieť. Ako mi napísal včera môj kamarát Milan. Dúfam že sa s Milanom stretnem, kým bude ešte čas. Ne len vtedy keď od neho niečo potrebujem. Lebo odrazu zostane už len jeden lístok…

Vždy budem na Teba spomínať s úctou, Maroš.

fototapety-schody-v-nebi-png

foto: pinterest

pesnička: youtube

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

10.12.2019

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 592538x
Priemerná čítanosť článkov: 4629x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy