Založ si blog

Arnošt moj ta de si!

Na Šírave dobre, na Šírave zdravo,

akurát  kol vody Arnoštov je málo..

Arnošt červík triezvy, zavŕtaný v zemi,

tíško v hline leží, robí že je nemý..

Na ryby sme chceli, Arnošt mal návnada byť

a tak ja  podzemie chystal som sa dobyť.

 

Lopatka tá  bodá, vyhadzuje hlinu,

že  Arnošta nemám, hádžu mi za vinu..

Potúžený mokom  čo robí korálky,

prehľadávam stany bez štipky morálky..

Vykrikujem, jačím „Héééj Arnoštko de si!!“

Rev môj  akurát tak kempujúcich desí..

 

Na druhý deň v kempe, s hlavou jak balón na púti,

vyhýbam sa ľuďom a svet sa mi krúti..

Sedím na terase  s bolehlavom vedno,

hlava na repráku, mne je to však jedno..

 

(Kristínka by mala dnes

už o dva roky dlhšie vlasyyyyyyyy..)

* Spomienka  na stanovačku na Šírave za mladých čias. Jedna momentka, keď sme chceli skúsiť rybárčiť, hoc sme udicu nemali a ako ste sa dočítali ani návnadu Arnošta,  ktorému som aj meno dal, aj keď ho nikto nikdy nevidel.  Zato  tam na terase v kempovom bufete dokola celé dni vyhrávala Nagyho Kristínka. Prvé  čo som urobil keď som sa vrátil domov bolo, že som dolámal platňu na ktorej  Kristínka bola..

Rýchlovlak v hlave

31.07.2020

Prečítal som si jeden článok v časopise, kde boli popísané rôzne druhy meditácií. Jedna z nich ma zaujala tak, že som sa v nej našiel. Niečo podobné sa deje teraz aj mne. Predstavte si, ako sedíte v rýchlovlaku. Za oknom pozorujete, ako sa krajina rýchlo mihá. Teraz si predstavte, že sedíte v osobnom vlaku a okolitú krajinu vnímate oveľa lepšie. Máte šancu, čas vidieť [...]

Aj o tom, ako som si svoje prvé runy vyrobil

10.12.2019

Od včerajšieho dňa mi vnútorný hlas, čiže moje vyššie Ja hovorí, aby som sa čo to naučil o runách. Zase je tu asi niečo, čomu sa mám venovať, alebo priučiť, poučiť z niečoho… a to sú runy. Doteraz som len vedel že runy sú, že majú istú moc, že ich dlhú dobu ohrievali pod svojimi krídlami Kelti, starí Germáni, hoci história rún siaha oveľa ďalej. Viem o [...]

Babolety . . . urpínske

17.10.2019

Znovu bol krásny deň babieho leta a voľba menšieho výletu padla na neďaleký Urpín vedľa ktorého je prilepená Banská Bystrica. Cesta naň viedla popri rozprávkovom dome. (pre nedeformovaný pohľad klik na obrázky) Aj Banská Bystrica má svoj strašidelný dom. Určite nie jeden a ani o tomto som si nie istý či v ňom straší, ale počul som o tom 🙂 Cestu mi spestrila [...]

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

kvet, strom, sneh, úroda, mrazy

Mrazy v Česku boli pre ovocinárov fatálne. Mnohí hlásia stopercentnú škodu

25.04.2024 16:52

Hovorí sa o najhoršej situácii za posledných sto rokov. Odhadom už bolo zničených približne 100 000 ton ovocia.

SIS / Slovenská informačná služba /

Slovensko dostáva už len filtrované informácie od tajných služieb, tvrdí Galko. Gašpar to označil za hoax

25.04.2024 16:16

Poslanec Tibor Gašpar dodal, že výmeny informácií na úrovni spravodajských služieb nie sú verejné veci.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 128
Celková čítanosť: 593079x
Priemerná čítanosť článkov: 4633x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy