Cesta pod kríž, aj keď kríž tam nebol

3. júla 2019, believer, Všetko v jednej kope

Našiel som tam ale niečo, za čím som tam šiel. Kešku. Mala názov Keška pod krížom. Keška – cache – geocaching – zábavka hľadanie skrýší pomocou GPS. Kríž už niekto stihol zničiť alebo odstrániť ako je u nás zvykom. Keška bola na mieste. Asi je dobre zamaskovaná. Vonku bolo krásne, páľava poľavila a ja som pocítil potrebu si niekam vybehnúť pred nočnou. Tak padla voľba na nájdenie tejto kešky. Narýchlo som vyvenčil a doma odparkoval psa, lebo s ním by mi cesta tam a späť trvala do budúceho rána. Metre odsýpali

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kochal som sa zeleňou,

keď  som skrížil cestu rodine kráv. Ako ma zočila krava dcéra, vyrútila sa … smerom odo mňa.

Majestátne s dôstojnosťou pobehla za ňou aj krava matka.

Pobral som sa ďalej. Predo mnou sa  objavil vrchol kopčeka, kde by sa mala nachádzať spomínaná keška.

dav

Mierne fučiac som dosiahol najvyšší bod a začal som sa obzerať po nej  podľa indícií, ktoré som si prečítal na nete. GPS súradnice ma doviedli kúsok od podozrivého miesta a za pár sekúnd bola krabička zo skrýše vonku.

Kopček kde sa nachádza keška je moje obľúbené miesto. Je odtiaľ nádherný výhľad na sídlisko kde bývam, aj na celú Banskú Bystricu, okolité obce, oproti na vrch Urpín a Kremnické vrchy. Vždy sa tu zastavím, keď idem okolo peši či na bicykli. Pohľad čo sa tu naskytne nikdy neomrzí.

Našiel som si tu jeden krík a vždy keď tadeto prechádzam, mám zo sebou fľašu s vodou a krík aspoň symbolicky zalejem. Robím to už asi 15 rokov.

To je všetko z jedného krátkeho vyjdenia si do prírody..