O tom ako som sa druhý raz pokúšal orgonity vyrobiť a ako sa mi to celkom podarilo.

11. decembra 2010, believer, miš-maš Všetko v jednej kope

Po nedávnych menších problémoch s výrobou orgonitov (tu) som sa už mysliac že omylov zbavený pustil do druhej várky. Nastrihal som menšie kovové hobliny, pridal som aj iný kov a aj kovové jemné hobliny z frézy. Akurát čo ešte musím vylepšiť, ak ma ešte chytí chuť robiť ďalšie orgonity je to, že použijem inú živicu. Epoxidová je na jednej strane dosť drahá, aj keď kvalitná ale na druhej strane bola po zmiešaní s tvrdidlom veľmi hustá. Asi sa naozaj viac hodí na laminovanie ako na odlievanie. Prejavilo sa to na tom, že po vložení kovových hoblín som ich nemal šancu zamiešať a povyháňať vzduchové bubliny. Akonáhle som do formy strčil drevenú paličku s úmyslom premiešať a odvzdušniť obsah, hobliny sa nalepili spolu s hustou živicou na paličku a nie a nie sa toho zbaviť a prinútiť nalepené hobliny so živicou vrátiť sa do formy a utvoriť formu. Tak som to vzdal a  výtvory krášlia sem tam aj bublinky vzduchu vo vnútri. Na účinok orgonitov to nemá vplyv a učíme sa na svojich chybách, tak už myslím že viem čoho sa zase vyvarovať.

Prikladám foto svojich orgonitov, myslím že vyzerajú celkom k svetu, hlavne že budú mať účinky aké majú mať:).

2 orgonity

3 orgonity

3 orgonity2

4 orgonity_male